30 Jan 2015

SAJOHA CARE, KOSAINS PRIHATIN

SAJOHA & KOSAINS PRIHATIN
SUMBANGAN PAKAIAN SEKOLAH DAN ALAT TULIS BAGI PELAJAR-PELAJAR MANGS BANJIR DI KELANTAN

Kesan bencana banjir yang menimpa penduduk pantai timur Semenanjung,baru-baru ini khususnya di Kelantan telah meraih simpati dan mendapat perhatian ahli-ahli SAJOHA seluruh Malaysia. Atas dorongan rasa keamusiaan dan keperihatinan ini,  Sajoha telah melancarkan kempen mengutip derma bagi membantu meringankan beban yang ditanggung penduduk di sana.
Alhamdulillah berkat sifat dermawan ahli-ahli SAJOHA, maka sejumlah dana telah dapat dikumpulkan bagi tujuan yang tersebut.
Maka bertarikh 17/1/2015- 18/1/2015 yang lalu atas nama gabungan SAJOHA, KOSAINS dan Medic85 UKM yang diwakili oleh Dr Maimunah Md Said Batch 75 telah bergerak ke Kota Bahru, Kelantan bagi menyampaikan sumbangan dari ahli2 Sajoha, KOSAINS dan Medic85 UKM. "Mission trip" kali ini telah dianggotai dan disempurnakan oleh Presiden Sajoha, En Saiful Yazan, Naib Presiden, En Azahari Baharum dan ALK KOSAINS, En Mahzan Kamsan. Kerja-kerja penyediaan dan pemunggahan barangan sumbangan ini juga telah mendapat bantuan tenaga daripada AJK Sajoha yang lain di Bangi iaitu Timbalan Presiden, En Alimor, N/P En Mohd Yusuf Hassan, En Nubli Ahmad Yassin, Pn Rashidah Mohd Sies dan Pn Nor Sa'ni Ab Bakar


.

Sumbangan dan bantuaan adalah merupakan pakaian sekolah dan alat tulis bagi pelajar-plajar malang agar dapat meneruskan pembelajaran dan persekolahan mereka dengan lebih sempurna selepas dilanda bencana banjir terdahulu.
Sumbangan dan bantuan untuk mangsa banjir di Kelantan ini telah diserahkan dan disambut oleh wakil Medic85 UKM di Kota Bahru, Dr Fathi Abdullah yang akan bersama-sama mengagihkan sumbangan tersebut kepada mereka yang memerlukan.


SAJOHA merakamkan ribuan terimakasih kepada para dermawan. Semoga segala kebajikan anda mendapat barakah dan ganjaran kekal dari Allah s.w.t.
















No comments:

Post a Comment