15 Feb 2015

SUMBANGAN UNTUK PELAJAR MANGSA BANJIR DI SK NETING, TUMPAT


Sumbangan dan keprihatinan SAJOHA atas kepayahan mangsa banjir di Kelantan berterusan. Satu lagi usaha mengumpul dana untuk sumbangan kepada mangsa-mgsa banjir ini telah diusahakan. Atas sikap perihatin, simpati dan dermawan, ahli-ahli SAJOHA berterusan menyumbang dan menderma.
Hasil sumbangan ini  maka dapatlah SAJOHA menyediakan set sumbangan berupa pakaian, kasut, peralatan dan alat tulis unruk diagihkan kepada pelajar-pelajar yang malang di kawasan Tumpat. Pakaian sekolah adalah dari sumbangan peribadi salah seorang ALK KOSAINS dan KOSAINS sendiri.



Team SAJOHA Care yang dianggotai oleh Presiden Sajoha, En Saiful Yazan, Naib Presiden En Azahari Baharum serta ALK KOSAINS En. Mahzan Kamsan telah bertolak dari Johor Bahru pada awal pagi Sabtu, 31/1/2015 terus ke Kota Bahru. 
Kami juga disertai oleh beberapa orang ahli Sajoha yang kini bermastautin di Temerloh dan Kota Bahru iaitu Sdr Sa'adon Mohammad, Sdr Azahir Nasir dan Sdr Hisham. Lokasi dan asnaf sumbangan telah dikenalpasti oleh Sdr Azahir Nasir dengan bantuan beberapa rakan dari pelbagai NGO di Kota Bahru.




















1 comment:

  1. Terimakasih kepada semua penyumbang dan dermawan SAJOHA. Semoga diperluaskan rezeki dan mendapat kebarakahn Allah swt.

    ReplyDelete